Melodifestivalen

Och så blev det av...



Natalie g Sundling är fotografen. Hon är undantaget vad det gäller mig i mer nakna plåtningar.
Vi ska äta glass på tisdag!

Förövrigt är jag trött, tung i ögonen och bitter över att jag har skurit mig i tummen. Detta resulterar att mitt pyssel med dreads tar dubbelt så lång tid. Jag har lindat den med tre kompresser för att försöka slippa störa mig på det allt för mycket i alla fall.  
Senare ikväll ska jag hem till Hannahs man Richard för att ha lite galakväll och sätta mig emellan dem i tv-soffan för att sedan se, skratta och gråta till kvällens melodifestival. Det glädjer mig att jag blev utbjuden ikväll, eftersom jag annars skulle ha fått tillbringa den ensam framför tvn. Jag hörde att vi skulle ha fått kvällen sällskapad av killen som skrev finlands bidrag, vilket skrämde mig lite. Men han var tvungen att jobba.

Igår kväll var chai, jag, hannah och josse på biskoppen och åt mat och drack öl. Fantastisk ölhak som sällan slår fel. Det var trevligt i alla fall och kul att se Chai göra ett nytt försök.

Nu behöver jag genomgå en förvandling likt den i sikta mot stjärnorna om jag ska våga mig ut.

Kommentarer
Postat av: Robbin

Jätte snygg bild :)



önskade verkligen vi bodde närmre varandra :/ så vi kunde leka jätte ofta

2009-05-17 @ 00:23:38
Postat av: Robbin

lol jag insåg att det där kunde tolkas fel ^^ men jag hoppas att du fatta vad jag menade ^__^

2009-05-17 @ 00:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback