Rosa rosa

Jag blir så less på mig själv ibland! Var förbi taj mahal idag för att köpa fler paket till Addes hår och även ett paket med en rosa nyans till mig själv. Jag kom därifrån med "magenta" eller en aningen ljusare. Vafan? Det var ju inte alls vad jag ville ha! Jag kan ju inte ha skrikrosa i håret, det är inte okej!

Tanken var att få någon färg som är typ eggplant eller shocking pink (ialla fall de nyanserna som skärmen visar)



Och töntigt nog matcha hårblomman som jag har stulit av min lillasyster. :D Jag vet att det är en skitdassig färg på blomman på bilden under. Men det är bara på bild. (ja, jag behövde få det uppklarat)

Tja, så om någon sitter på ett paket av en nyans som är i alla fall i närheten av eggplant eller chocking pink, så vill jag åt et!



Förövrigt är rosa GAY  om någon undrar över min åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback