Hemma igen

Jag är hemma igen, men det är hemligt. Hysch!
Jag stod helt enkelt inte ut längre och hoppade på ett tåg hem från Malmö. Det finns nog inget mer rofyllt än att åka tåg. Trots att jag satt brevid en tant med sin mops i famnen som hon höll konversationer med under hela resan.

Men det var inte som jag tänkt mig att komma hem igen. Nä, magkänslan säger annat..

Helst av allt så vill jag avboka min födelsedag på fredag, låtsas som att det är en helt vanlig dag och bara låta den rinna iväg. Det känns ändå inte som att det kommer att bli min dag, så där som den faktiskt är ämnad att vara. En födelsedag.



Jag har bara skummat igenom bilderna från resan, men jag tror att det kan bli en del som faktiskt går att använda. Så här har ni ett smakprov.

Jag läste John Ajvide Lindqvist senaste bok under biltrippen genom Danmark. Fantastiskt bok enligt mig. Tog mig igenom hela under mindre än en vecka och jag är långsam på att läsa böcker. Har saknat att läsa bra böcker, så jag köpte pappersväggar igår och läste över en fjärdedel av boken direkt.

Nu ska jag ta med mig min bok och bege mig vidare ut i staden. Leta reda på presenten och seda köpa mig skorna som jag tror att jag egentligen älskade redan första gången jag såg dem. Riktig hat-kärlek. De är ju faktiskt nedsatta till bara 199, så jag tycker att jag gott och väl kan unna mig dem som en födelsedagspresent från mig till mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Bilden är grym och pappersväggar är mycket bra, och äcklig och läbbig!

2009-07-22 @ 13:41:07
URL: http://lushe.blogg.se/
Postat av: Hannah

Finfin bild vännen. Och morgondagen kommer visst bli fin, så det så. Puss!

2009-07-23 @ 11:25:41
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback