onsdag

Nu har redan tre dagar av veckan rusat iväg.. hur vet jag inte, för det var ju måndags nyss. Nu på lördag ska jag fläta in ett hår med dreads på en kund, vilket jag verkligen ser fram emot då det är en extremt udda men riktigt ball kombo av dreads! Bilder kommer, var så säker. Jag har hur som helst kämpat arslet av mig för att göra dem. Hade gärna slängt upp bilder redan nu, men min bygglampa är helt död. (död åt clas olssons!) Allt jag köper där går fan sönder inom beloppet av en vecka.

Sitter och slösurfar på ams .. som den riktiga ungdom jag ju är. Kanske kan man ta något ytterligare extraknäck på kvällar eller helger. Tanken har i alla fall slagit mig.

Igår lämnade jag min signatur åt ödet och nu väntar jag på turen.
kom kom kom. 

---------------------
Här är alla bilderna från en av tre sessioner med fotograf Erik J  (modellbilder ID: 4455)
Jag på bilderna.
Blev själv mest nöjd med första bilden i bilden med de tre ihopmekade.
Jag tänkte försöka bli lite bättre på att ladda upp bilder från diverse plåtningar.



  


Kommentarer
Postat av: Robbin

alltid lika snygg ^^

2009-02-19 @ 00:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback