Jobb?

Nu har jag bestämt mig helt för att ta en paus från hår efter detta jobb. Jag har helt klart för mycket att göra nu, särskilt oktober månad!
Matilda fyller år, brorsan har bröllopsmottagning och jag blir äntligen kontaktad till castings och annat.
I lördags var jag iväg på en plåtning långt ut åt helvete.. nästan och posade med världens snyggaste bil. Haha. Silver och allmänt RAAWR! Bilderna ska komma i veckan som det ser ut, vilket ska bli spännande!
Inskaffade dessa hanskar för bilderna. Vetefasen om jag mest bara ogillar att det är lack på ovansidan. Helt i skinn hade ju varit snyggare, men det var panikshopping strax innan stängning kvällen innan.


Måndag rann iväg snabbt som tusan och idag tisdag likaså. Mitt i smeten blev jag idag uppringd för ett reklamjobb. Det är alltid lika kul att bli utvald så här, även om jag kanske inte kommer med. Så direkt efter jobbet kilade jag iväg för att ta lite provbilder. Var där tidigare i vår, så jag var allt igenkänd. hah. Får svar i början av nästa vecka. wah.. gimme.  Blir både reklamfilm och stillbild om jag får jobbet! :)
Det går så jävla framåt just nu gällande plåtningar och sånt. Har två inplanerade fotosessioner på g och tre andra sessioner jag väntar på att få bilder ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback