regnet

Jag fick hem carharttskjortan som jag vann på tradera förra veckan för bara 49 spänn. Den sitter perfekt och är kanonsnygg! Vilket kap! Bilden stal jag från tradera.
Jag vet inte hur många märkes(rutiga)skjortor jag har lyckats få tag på tradera nu och fler vill jag ha.



Chai är på bostadsföreningens möte nu och jag har en ensam stund här hemma.
Sitter och tittar på youtubevideos och just nu "the neverhood", haha, så sjukt jävla bra spel!

Jag hittade en hel hög med gömda dikter/whatever som jag skrev i yngre dagar. Jisses vad ska hända med alla mina tankar i huvudet, på papper i form av text och bilder när jag dör? Kanske inte ska tänka så mycket mer över det och börja om på nya texter och bilder istället.

Det blev inget skansen idag då molnen endast har velat ge oss regn regn och åter regn. Så nu är det kört att hitta på trevligheter i sverige. Önskar att tiden räckte till mer.




viska till dem
ge dem mod att flyga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback