Latex

Igår fick jag bilderna av nattis från plåtningen förra lördagen. Fort gick det minsann.
Haha, kläderna är så jävla smyg-jag!
Sämsta var ju det pissiga vädret.. svinkallt och duggade hela tiden. Glömde även mina svarta handskar som hade passat stenhårt, plus värmt mina kalla händer. Sen att min ena latexstay-up sprack när jag skulle dra den på mig. Nu var det tack och lov vid foten, så det syns inte tack vare skorna.
Kul att få genomföra en latexplåtning, men jag har verkligen inte kurvor nog för sådana kläder.







Förövrigt en jävligt bitter lördag - i vanlig ordning. Jag hade sett fram emot idag då vi ska se matildas luciatåg i konserthuset, men nu har jag inte längre någon lust.
Jag är så idiotiskt less på allt.

Så snart jag fått på mig kläder så ska jag åka in till city och köpa mig en bygglampa.

Kommentarer
Postat av: Robin

Vadå inte kurvor för kläderna? Jag tycker det ser skitbra ut! Vart riktigt bra bilder. :)

2008-12-13 @ 18:53:48
Postat av: Sophie

Snyggt!! :)

2010-11-26 @ 22:15:13
URL: http://shimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback