Fotosession med jossan

Nu börjar jag bli hungrig, och det vore konstigt om jag inte var det.
Efter att jag lagat lunch till chai och matat honom, så raceade jag iväg till skärholmen med tuben. Det är verkligen helt sjukt tråkigt att åka röda linjen! Det var bara okej när man kunde åka och hälsa på mormor och morfar.
Jag hämtade ut mina linser, och vet inte vad mannen bakom kassan tänkte med tanke på hur mycket han stirrade. han fick ju pengar, så nöjd ska han vara. Kilade runt och tittade på kläder. Se men inte röra. Eller köpa, menar jag nog. Var inne på gena tricot och såg att de reade ut silver och guldkjolar i skinnimitation. :D haha! Vilken tur att de var för långa och lyckades ha en ful modell! Annars hade jag lätt köpt!
Blev snurrig som satan i huvudet, fick ont i magen och trodde litegrann att jag tappat ringen igen. Fast nu var jag näästan säker på att den låg hemma. Gick förbi pressbyrån och köpte en juice för att få lite energi.
Därefter gav jag upp och åkte till SF-bokhandeln i gamla stan. Och vem står inte där om mannen från debattprogrammet om framtiden, som jag kollade på igår! :D Jag och chai påpekade att han borde klippa av sitt slitna hår när vi tittade på tv. Och han var lika sliten och nördig på riktigt! Gick runt i sina trasiga tofflor och en knallgul kaffekopp i handen, så klockrent! Han hjälpte mig att hitta resident evil-filmerna och jag fick dem båda för strax under 200 kr! Vilket kap!

Jossan kom över till mig och lånade min balkjol, då jag skulle hjälpa henne att få en jacka och en korsett sålt, genom att ta bättre bilder. Hon klädde på sig kalaset och så gick vi ut för att leta bakgrund. Vi hittade en kanonfin murgröna i knallrött.

image14

Dags att bli självgod, för jag tycker att jag börjar bli jävligt bra nu!

Alla bilder är färdigredigerade och skickade till Jossan. Hon köpte förövrigt en kjol av mig för 150 spänn. Kändes lite hemskt att bli av med den, men men. Usch, jag har nog redan ångest.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Väldigt fin bild

2007-10-01 @ 19:11:35
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback