Väskan är tillbaka!

Vi blev skjutsade till flygplatsen idag för att höra efter vart fan min väska har tagit vägen. Så fort vi har ringt det nummer som de själva har angett att vi ska kontakta dem via så har de bara slängt på luren. Arrangören av tatueringsmässan här berättade att detta har hänt förut när en gästtatuerare var här för något år sedan. De slänger på luren för att vänta till efter helgen med att lämna ut resväskan igen. Så jäkla drygt! När vi kom till flygplatsen fick Alejandro sköta snacket och så fort jag lämnade över min lapp så kunde mannen i disken direkt konstatera att "ja, den finns här", utan att ens kika på datorn eller gå in och kolla i väskförrådet. Det var ju ett rätt tydligt bevis på att väskan förmodligen har stått där ett tag och att de bara har skitit i det. 


Ett ganska lyckligt återseende efter fyra dagar. 

Just nu ligger jag sjuk på hotellrummet tack vare en jävla frozen margarita. Det var ju inte frozen vi beställde ens. :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

Chai ser ut att ha god rörlighet i kroppen. Bastard! 😉 /👍🏼👍🏼

2015-06-21 @ 13:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback