Gör mig redo för Zombieapokalypsen

I söndags skulle vi ut och skjuta, men först mat! Vi åkte till TGI Fridays och käkade och tog varsin drink. Jag beställde en cocktail med sockervadd i som jag hörde i ryktesväg från Anni även ska finnas i Stockholm. Den var god hörni! Bossen kom förresten fram och gav oss komplimanger för att hennes personal inte vågade göra det. Haha! Och du Anni, alla ser mina naglar även om jag så har dem nedstoppade i fickorna. Jag har aldrig fått så här mycket komplimanger för mina naglar förut. Gå in och kolla "naild" på instagram om ni vill se en bild på dem. Ni kommer förstå vilka som är mina.


Vi svängde in i en enorm jaktbutik för att köpa patroner.

Det känns så absurt att gå runt bland vapen så här!! Men i USA så är det vi som är konstiga.

Vi plockade upp en av Chase kompisar och begav oss långt ut i skogen till en plats där vi helt garanterat skulle få vara ifred utan att någon stackare skulle kunna komma i vägen för mig med ett vapen i nävarna. Så långt bort att inte ens mobiltelefonerna fungerade. Precis som i skräckfilm. Regnet öste ner som  en dusch.

Jag provade på AR15 och CC75. 
Varför jag håller som jag gör är för att vapnet blir mer lättmanövrerat. Hade det blivit mer trovärdigt om jag skjutit från höften? 

Jag gav mig i väg på egen hand för att fotografera men fick vända om när jag hörde något stort levande traska runt i skogen ovanför. Det finns en del stora katter som en ska ha respekt för tror jag. Jag har varit livrädd ungefär 50% av den här semestern. Inte bra för mitt hjärta. 


Vad tror ni att vi gjorde sen? Köpte 12 helt färska donuts, en enorm pizza, åkte hem, kollade på film och drack läsk. Farliga som vi är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback