Milda Matilda Selection

När vi var på väg hem från en restaurang en kväll, så fick Chai syn på en stor lila prydnadsekorre i ett skyltfönster som han absolut skulle ha. Vi har ju gått förbi butiken Milda Matilda, men aldrig tagit oss tiden att kika in. Jag letade upp deras instagram mildamatildaselection och fick syn på massor av tjusiga möbler och framför allt ett skåp (förlåt om jag trampar någon möbelkunnig på tårna) i teak i form av en stor stock föll mig i smaken. Vi avvaktade med ekorren och det var först när jag gick förbi butiken efter gymmet en dag som jag fick för mig att gå in och såg en stor triceratopsbebis! Jag hade köpt den på plats om det inte vore för att jag anser att större köp till nya lyan ska vara okej för oss båda. Hur nu en bebisdinosaurie inte skulle vara okej? Jag gick och köpte den dagen efter! Bästa investeringen till lägenheten efter sängen, helt klart!

Ni får nöja er med mobilbilder innan de har kommit på plats i nya lägenheten.

Idag gick vi till butiken tillsammans för att köpa teakmöbeln och den lilarosa ekorren. Det visade sig att ekorren är en sparbössa! Bra mycket tjusigare än vår nuvarande sophink.

Jag inte bara rekommenderar butiken, utan tvingar er att gå dit.
mildamatildaselection.com

Kommentarer
Postat av: JP01

Du kan ju inte bara berätta om denna triceratopsbebis och inte lägga upp bild på den?!?
Så oartig får du ju inte vara :P

Lycka till med nya lyan :)

Svar: Det kommer en bild senare då den är inpackad i bubbelplast för tillfället! :D
JP

2015-02-09 @ 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback