HEJ!

Det var verkligen inte igår! När jag för en vecka sedan bestämde mig för att skriva ett inlägg så stötte jag på problem med att spara bilder och publicera utan att de tappar färg. Jag har ju haft exakt samma jäkla problemet med photoshop förut, men jag har ju så klart glömt hur jag ska göra. Trots att jag följer alla guider jag hittar via google så får jag inte spektaklet att fungera! Med lite tur så lyckas min lillebror Elias aka snilleblixten lösa det åt mig! Det är så fruktansvärt frustrerande att inte kunna publicera inlägg här som jag har tänkt mig när jag för en gångs skull känner för't.
 
 
 
Bilder från förra helgen. Randy har ju hunnit bli gubbe och Tyson snäppet hårigare sen ni såg honom sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback