Kalorifri lönnsirap

Nu tänkte jag tipsa om detta flytande guld på flaska från Walden Farms. I det här inlägget tänkte jag framför allt lyfta fram pannkakssirapen eftersom jag är så löjligt förtjust i pannkakor! Sirapen är helt kalorifri, liksom deras andra produkter. Jag har själv chokladsås, lönnsirap och kolasås i kylen. Låter ju inte helt illa, eller hur?
 
 
Jag har använt mig av en färdig proteinpannkaksmix från gymgrossisten som det bara är att tillsätta vatten innan de steks. Nu till äpplena som jag nämde i tidigare inlägg! Hacka upp ett äpple i valfri storlek. Jag föredrar röda, söta äpplen. Stek tillsammans med kanel och avsluta med att ösa över pannkaksirap och stek ytterligare en liten stund. Jag skulle även rekommendera att ringla över lite sirap över pannkakorna också! Till detta har jag kvarg från Lidl som jag har blandat upp med vatten för lite lösare konsistens.
 
Pannkaksmixen hittar ni här om ni inte vill kasta ihop en egen proteinpannkakssmet förstås.
Sirapen hittar ni här
 
Jag själv inhandlar mina produkter på Gymgrossisten på Sveavägen här i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback