hm...

Har du inget vettigt att skriva är det bättre att låta bli. Risken finns att det här blir ett inlägg fullt med en massa skit, för det är precis så jag känner mig idag. Aptiten har gått och lagt sig och jag vet hur svag jag kommer att bli igen om jag inte äter mängder av mat. Strupen är helt i lås. Ordning och reda får mig att må bra, så bara för att jag har dagen till förfogande så passar jag på att sortera alla mina viktiga papper. Aldrig mer ska jag vända upp och ner på lägenheten för att hitta något! Det gjorde förövrigt rätt ont i själen att behöva kasta iväg en hel pärm med papper från min senaste utbildning. Hur kan det ens bli så mycket kopierade papper från en utbildning som pågick en dag i veckan under ett år?  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback