Förpaskat också

Jag har ju varit duktig på att äta, sova och motionera samt ta vitaminer, mineraler och d-vitamin. Ändå är jag så, låt mig citera - Förpaskat trött hela tiden! Det är alltid intressant att googla sina funderingar, vilket jag gjorde.
 
Sökord: trötthet orsaker
 
 
Vänta, vänta, vänta. "Trött på att vara trött" och "så förpaskat trött hela tiden varför". Haha! Ja, jag är helt klart trött på att vara trött... FÖRPASKAT! Inte konstigt att vi tappar det svenska språket på vägen i och med internet. Ingen kan ju stava och det smittar ju av sig som en könssjukdom.
 
Nästa hemmakur blir järntabletter och funkar inte det så blir det en promenad till farbrorhen doktorn. Nä, det kommer ju inte att hända.

Kommentarer
Postat av: svedski

Kan vara magnesiumbrist också!

2013-09-26 @ 20:15:28
Postat av: Charlotta

Jag gick till läkaren för trötthet. De körde allergitest på allt då allergi kan ge trötthet som symtom och aldrig nåt annat. Nu visade det sig vara min astma och psoriasis som är orsaken till min trötthet.

2013-09-27 @ 07:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback