18 smaker

Det här inlägget skev jag redan i fredags, men det blev aldrig av att jag postade det.
I fredags hade C och jag sällskap på gymmet av gästartisten Iestyn. För första gången var vi två helt osynliga bredvid denna bra mycket mer utsmyckade karl. Det var rätt underhållande att se hur korkade människor kan se ut när de stirrar. Hett tips: stäng munnen! Jättebra bicepspass blev det i alla fall. 

Så fort vi var färdiga köpte jag en plocksallad, gick hem och tog en dusch för att sedan möta upp Anni och hennes son. Vi ägnade hela dagen i solen ute på Långholmen. Precis hur trevligt som helst! Efteråt var jag röd som en gris i nacken, men det jag inte ser finns inte.

När klockan slagit eftermiddag promenerade vi upp till CALM där jag vinkade av Anni för att göra sällskap hem med Chai. Det visade sig att Alexis och Iestyn skulle äta glass på 18 smaker och så mycket som jag har längtat efter att få äta glass den här veckan så hakade vi på. Har ni inte varit där förut så tycker jag att ni tar en sväng dit! Vill ni inte sitta där och äta glass så föreslår jag att ni kilar upp på Mariaberget för att avnjuta glassen framför finaste utsikten över Stockholm.
 
 
Timmermansgatan 15, Stockholm
T-bana Mariatorget
Öppet alla dagar 11-2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback