En liten värld

I New York får man minst sagt prova på hur det är att leva ett kändisliv när man har ett utseende som sticker ut. Vart jag och Chai än gick så blev vi stoppade av glada människor som ville ta en bild på oss, eller tillsammans med oss. Sen finns det förstås en nackdel med att sticka ut och det är allt smygfotade, något som jag har gnällt om förut.
 
Mandy tog en bild på oss in action.
 
Det jag ska komma till är att två personer har lyckats hitta mig på internet efter vår andra resa till New York nu i somras. En tjej skrev till mig på Instagram att hon hade sett mig inne på Beacons closet. Sen var det en annan tjej som hittade mig på Facebook och berättade att hon hade träffat oss i Central Park och frågat om hon fick ta en bild. Henne minns jag faktiskt, för hon betedde sig som om vi var hennes största idoler. :D

Hur liten är inte världen när två personer långt härifrån lyckas hitta mig på nätet? Rätt häftigt är det!
 
Den här bilden tog en ur personalen som vi mötte när vi skulle flyga helikopter sommaren 2011. Bilden hittade vi senare på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback