Casting

Nu har jag äntligen fått tummen ur och tagit reda på hur jag behåller färgen på bilderna när jag laddar upp dem på bloggen. Dessa bilder såg så sjukt dassiga ut att jag fick nog! Nu är det färgglatt igen som det ska vara.
 
 
I förmiddags blev jag blev uppringd för att träffa en regissör och lite annat castingfolk för att eventuellt vara med i en musikvideo. Regissören sa själv att hon visste redan när hon såg mina bilder i registret att det skulle bli ett ja för min del. Så varför jag egentligen skulle dit och provfilma... ptja... det är förstås mer seriöst så. Men och andra sidan så är det ofta så att man får provfilma och agera som om det vore för en huvudroll i en film och när man väl är på plats under inspelningsdagen så är det ingen som behöver kunna agera framför kameran över huvudtaget. Jag räknar faktiskt inte ens med att jag kommer att synas i bild då jag har en stark känsla av att jag är en av hundra som ska vara med. Det är förstås en fördel att regissören tyckte om mitt utseende. Vill ni veta vad det är för musikvideo så får ni helt enkelt kika in igen framöver. Mwohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback