Karantän

Jag tycker att det är rätt spännande att man kan komma på sig själv med att sitta och klia och klia på en fläck på sin kropp för att sedan undersöka den och inse att det inte finns något synligt bett. Mitt lillfinger är nu så svullet och gör så ont att jag har svårt att böja det. Jag har flertalet kliande uppsvällda punkter som ser ut som myggbett. Men ändå så finns det inte en enda synlig mygga. Okej för att myggor är äckliga, men då vet jag åtminstone vad det är som kliar! Experten säger att det dock inte ska vara bedbugs. Tack och lov!

För tillfället är vi fast i lägenheten med min dödssjuka man. Det är ju rätt trist för hans del att vara fast med mig här som inte ens vet vilken adress vi bor på, eller har en telefon som det går att ringa ifrån. Jag vet knappt om jag skulle hitta tillbaka om jag gick ut för att handla mat. :) Så nä, jag är ingen bra flickvän.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback