Smyckesförvaring

Så länge jag kan minnas så har jag haft problem med att hitta en riktigt bra lösning till alla mina smycken. Nu snackar jag inte bara armband, halsband och ringar utan även mina stora pluggar och vikter till öronen. Jag kan ju inte direkt bara stoppa ner alla mina örhängen i en fin liten ask som många tjejer kan. Min samling med fina smycken blir dessutom bara större och större. Stackars mig. :)
 
 
Min nagelquinna Anni la upp en bild på facebook med svaret på alla mina problem! En smyckesbyrå från Chilli. Det enda jag ogillar med den är orden som pryder lådor och luckor. Men det ska väl inte vara så svårt att tapetsera om på egen hand. Den kan ju dessutom bli ännu snyggare med en tapet som bryter mot det vita.
 
Den stora frågan är väl bara: var fasen ska jag ställa den någonstans?!
 
Du hittar byrån Här
 
Så om du vill göra en lycklig tjej lyckligare så kan du beställa den åt mig, plus komma fram till var jag ska ställa den i lägenheten. Tack och bock!

Kommentarer
Postat av: anneli gustafsson

wow! Letar efter något snyggt att förvara mina smycken i och här är den! HOPPAS PÅ VINST!

Svar: Den är värd varenda krona! :)
JP

2013-05-09 @ 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback