Julångest

Idag hade jag tänkt ta itu med min julångest. Dvs fixa en julgransfot till den lutande granen, som mer ligger ner än står upp, och framför allt klä den innan den tappar alla sina barr. Sen ska jag ta itu med julklappar då inte en enda är färdig. Jul ska inte vara trevligt, jul ska innebära ångest och magsår som riktig svensk! Jag har faktiskt hela dagen till förfogande, vilket kan behövas. Men först ska jag iväg till gymmet en sväng och göra vad jag kan med min hand som rent smärtmässigt påminner väldigt mycket om en roller derby-fraktur.
 
Randy! Save me from the JULpain!
 
 
Enligt Wikipedia finns det ingenting som heter julångest. Så ryck upp er for frack's sake!

Kommentarer
Postat av: Lottiz fotograferande fyrabarnsmamma

Trist att du käner ångest och stress. Jag brukar kunna njuta denna månad, men i år har jag med kännt av stressen och allt som ska hinnas med. Nu är iaf julklapparna nästintill färdiga, bara lite kort kvar att beställa.


Sista dagen idag att vara med i min tävling: http://lottizdays.blogg.se/2012/december/tavling-vinn-ett-candymail-till-valfri-mottagare.html

2012-12-14 @ 20:36:33
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig ett bra avslut på den här veckan och en fortsatt fin tredje advent :D
Kramis!!!

(snälla svara i min blogg - kan inte se svaren annars då det är något fel på min blogg)

2012-12-16 @ 21:43:49
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback