Alltså...

Jag tycker att det är lite skrämmande att ni inte hajade att jag var ironisk i mitt föregående inlägg. Det var alltså bara jag som tyckte att min printscreen från wikipedia var avslöjande nog? För vem sitter mitt i tårarna och skriver in knepiga ord i wikipedia för att få ord på sina oh så mörka känslor? Okej, det är säkert många som gör det. Men KOM IGEN! Läs intressen och du kommer finna "Pyssel" som kategori. Jul = pyssel = awesome = glad JP! Enkel matematik! Förövrigt så sitter jag inte och deppar på bilden, jag kramar om min surgubbe till hund!
 
"Jul ska inte vara trevligt, jul ska innebära ångest och magsår som riktig svensk!"
 
Nä, jag skulle helt ärligt hellre skita i att köpa julklappar åt mina nära och kära om jag verkligen låg hemma och vred och vände mig i ångest. Jag tror att de skulle förstå mig.
 
Dont you worry! I'm happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback