Uppdatering

Jag skulle ha uppdaterat med en drös bilder här i lördags, men då ville ju såklart inte nätet fungera i vanlig ordning. Kan ju förvarna om att jag, efter önskemål, tänkte lägga upp en bild på hur mina örsnibbar ser ut utan pluggar. Har fixat bilder, men det är lite för tight om tid i just denna sekund att lägga upp dem.

Igår var jag förbi Anni och fixade mina naglar igen! Det var över två månader sen jag var där sist, så mina naglar såg rent ut sagt förjävliga ut. Nu däremot är de så snygga att jag vill äta upp dem! Guld, brons och rött, tänk glitter! Jag är lika stilig som en gamma fräsig bil!

Annars har jag tre frillor att fixa här framöver. Det vankas dreads i alla möjliga färger och former! Så fort allt är tillverkat och inflätat på kunderna så dyker resultatet upp här. Kände att det var dags att börja ta emot beställningar igen efter ett litet uppbehåll. Nu är jag redo för pyssel igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback