Kickboxning

Idag när jag stod och väntade på 4:ans buss ställde sig en pensionär bredvid mig och pratade i sin mobiltelefon. Två sekunder senare slog det mig att det ju var tanten i "Pensionärsjävlar"! Hon som ställer sig bredvid ett offer och gärna pratar lite för högt om sina sexuella upplevelser. FUCK, nu har jag väl en kamera uppkörd i ansiktet tänkte jag. För säkerhets skull satte jag in lurar i öronen för att visa på att jag inte alls kunde höra samtalet samt körde stoneface = jättetråkigt att visa upp i tv! Det visade sig dock att hon helt enkelt bara pratade i sin mobiltelefon.

Nä, jag ville verkligen inte synas i en kamera idag med mina enorma säckar under ögonen. Plus iförd träningskläder på väg för att möta upp Nattis och prova på Kickboxning. Såg Inte så läcker ut.

Det var första gången jag provade på kickboxning på riktigt och det var svettigare än vad jag anat! Tränaren påminde om Paolo och jag kunde inte låta bli att tänka på Paolos "KÖÖÖÖÖÖÖÖR" i Robinson. (hysteriskt roligt)
Att slåss är nog min grej, så det blir garanterat fler pass framöver. Hade jag ägt ett par egna handskar så hade jag nog boxat häftigt på påsen på gymmet då och då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback