GarageRull

Igår kväll mötte jag upp tjejerna för att träna i ett tomt garage. Jag måste löjligt nog erkänna att det kändes som att vara tonåring igen, inte för att jag någonsin har hängt i garage och åkt något hjulbärande färdmedel och inte för att det ens var länge sedan jag var tonåring. Men ändå! Jag gillart! Så skönt att slippa känna sig så vuxen hela tiden och få bryta vardagliga mönster. JP ÄR TILLBAKA!

Första åket med mina nya skates. Jag verkligen älskar de gula hjulen! Klara hjälpte mig att tejpa dem så stiligt med silvertejp för att jag skulle slippa sabba dem direkt. Det är därför de ser ut som de gör. Nja, det blir till att skaffa något läckrare som skydd än silvertejp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback