Rullskridskorna är här

Jisses. Det är mycket nu kompis.

Idag kom paketet med mina skates. Givetvis åkte jag på en tullavgift. Okej, fine, det är helt enkelt bara att gilla läget. Vad jag däremot blev förbannad över var över hur de har misshandlat mitt paket i tullen. Någon måtta får det väl ändå vara? Nu har jag små kulor över hela lägenheten. Ni vet sådana där påsar som ska dra åt sig fukt. Eftersom de inte har stoppat tillbaka varken papper eller dessa små påsar i rullskridskorna. Sur blir jag!

Sen blir jag irriterad över hur jävla omständigt det ska bli för somliga människor när man lägger upp en idé som man helt enkelt får välja att ansluta sig till eller hålla sig ifrån. Enkelt? Tydligen inte.

En positiv sak är ju att mina skates sitter som smort och är hur fina som helst! Nu går jag under jorden ett tag och styr upp mitt väldigt roliga men fullbokade liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback