Roller derby gång två

Idag fick jag äntligen tag på knäskydd och grejer. Hittade ett paketpris oneoff inne i stan för 550 spänn. Nu är det bara rullskridskor kvar. (äsch... detaljer ;) ) Ska faktiskt skicka iväg en beställning imorgon om allt går som planerat. Idag var nog nämligen sista dagen jag kunde köra med lånerullar.






Det var precis lika roligt att åka idag! Har fortfarande ont i arslet efter att ha ramlat baklänges senast jag åkte. Nu har jag fått in lite bättre teknik och vi tränade en del på att falla med stil, så idag klarade jag mig från smällar!

Nästa pass blir tydligen redan på lördag, men utan de där skorna på hjul blir det ju rätt knepigt. Hoppas att jag hinner få dem till nästa vecka i alla fall! Tänk att jag skulle bli en sån här nörd! Har tom beställt ett par stiliga knästrumpor med en släng av chai och jp-humor. Ni får se när jag har fått dem på lådan.

Kommentarer
Postat av: alexandra

vilka snygga shorts du har på dig!

2011-10-06 @ 23:55:53
URL: http://lillesnigel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback