Ensam hemma

Tidigt imorse vinkade jag hejdå till min fina karl på centralstationen. Nu kommer jag att vara ensam en större del av november månad, tack och lov med en paus i mitten. Jag kommer dock ha att göra från morgon till kväll. Funderar snarare över hur tiden ska räcka till ändå. Jag hade tänkt ägna en stund åt att ladda upp bilder från helgen, men blogg.se envisas med att vända alla bilder åt olika håll. Något som jag ogillar starkt. Jag som tänkte visa upp ett litet smakprov från fotograferingen igår, men det får väl vänta. Lite nervös är jag dock över resultatet. Jag har blivit så känslig för att stå framför kameror nuförtiden. Kontrollfreak.

Om en timme ska jag möta upp ett par tjejer och rulla lite skates här i närheten. Känns som en hemlig klubb! Hur gammal var du sa du?

Kommentarer
Postat av: m.

slappna av lite, det smittar! Du kan även förstora risken för att tappa intresset om du gör saker till press och tvång!

2011-11-01 @ 00:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback