Lämna kontaktinfo!

Igår städade jag hela lägenheten, så nu kan jag få oväntat besök. Kan ju tillochmed bjuda på kaffe nu
förtiden! (Såklart goda chokladdrycker också!) Jag ska by the way visa världens bästa städverktyg ever snart! Compact living får verkligen en betydelse!

På tal om någonting annat så får jag massor av frågor i kommentarsrutan, utan info om hur jag ska kunna kontakta med ett svar. Det blir mycket lättare om ni lämnar en mailadress eller liknande då jag inte gillar att lämna ett svar på min egen sida. Förvänta er inget svar om det knappt står ett namn!

Jag har fått jättemycket frågot kring min hårfärg, vilken toning, hur jag gör mina lockar osv osv.
Så jag har planerat att göra en hårguide med allt från vem jag klipper mig hos, vilken inpackning som jag gillar bäst till hur korkskruvarna ska få bästa resultat! Jättekul att så många frågar! Tror att det får ta och bli flertalet inlägg som kommer att trilla in då och då i en helt ny kategori. :) Kika in snart igen så får vi se vad jag hittar på.


Kommentarer
Postat av: kbneharkbun

Femi wuvaberey I uhupiwazo eninuq ecisave, poyo kejodinaqa qahiju e bi!

2012-10-14 @ 17:36:48
URL: http://www.esalufa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback