Twinkies

Igår åt jag Twinkies för första gången i mitt liv. Vi letade envist efter singelförpackade, men när vi inte hittade några så kom Chai på att vi faktiskt behöver ett tio-pack. Han känner mig för väl :) Fyra stycken tryckte jag i mig. Bakverket från himlen! Grabbarna här borta ska visa ytterliggare en variant som ska vara ännu bättre och krämigare. Nom nom nom... Jag har hittat så mycket sjukt goda grejer att äta här. Som typ Life savers med körsbärssmak, helt sjukt nice! Jag börjar förstå hur människor kan bli så feta som de är i USA. Däremot ser man knappt feta människor här i New York, tjejerna äter mindre här än hemma. På restaurangerna sitter de och petar lite i salladen och ser ut som om de är rädda för att ett sjömonster ska hoppa upp i ansiktet på dem. Men helt ärligt så förstår jag inte snacket här i stan om att det är så dyrt att köpa hem och laga egen mat. Bullshit! Dessutom så finns det massor av nyttiga alternativ som färdiguppskurna grönsaker i en schysst låda med grönsaksdipp i mitten för typ 3 dollar. Det är inte lite grönsaker heller! Men i deras ögon så är grönt tydligen dyrt. Jag börjar längta efter lite färsk frukt redan nu faktiskt. Allt socker gör mig så jäkla speedad i tio minuter, sen somnar jag! Jag låg mest och sov igår em i soffan på studion. Vi hann dock med en sväng in på vampire freaks, en affär som hade varit rena rama himmelriket om jag var 17. De sålde riktigt snygga steampunk-gogels. Jag kom därifrån med tre burkar hårtoning. Fick tre burkar till priset av vad jag annars betalar för en. Helt sjukt! Köpte mig även ett Iron Fist-linne i lila med oh no-motivet. Mycket fin. :) Hm, vi hann även med att käka burritos för första gången. Vi skulle bara käka något litet... vi misslyckades ganska hårt där ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback