BMTH

Så här ser jag ut paw riktight. Inget photoshop-löve här inte. Okej jag ljög... min medfödda antenn på näsan rök. Symetri i all ära, men ingen kärlek till hudfläckar som ändrar färg. Well hur som helst så var det här inför Bring Me The Horizon.



Min lilla mamma gav oss helt otippat två plåtar till spelningen i julklapp, men med en liten tillhörande lapp.

- Så på med militärkläder och off till Arenan för att agera bodyguards!


Haha! För dåligt!


Bästa sällskapet under kvällen i alla fall! C, Nattis och hennes farsa.

Lillasyster stod längst fram - så klart. Så vi ställde oss lite mysigare där längre bak.

 

På tok för mycket förband och när BMTH väl klev upp på scen så tog det slut lika fort! Men bra var de!

 

 

När allt var slut hittade vi Matilda och påbörjade kampen mot garderoben. Btw så är de ju fullkomligt efterblivna på det där jävla stället. Att de efter alla dessa år inte har ändrat om garderobsystemet för lite mer effektivitet! Skärpning! Börjar det brinna (och det är väl vad som behövs för att de ska styra om allt) så kommer hälften bli ihjältrampade och resten brinna upp. Med ungdomar idag som inte ens hjälper varandra upp i en moshpit längre.

Väl framme vid Gullmars så insåg vi att Matildas sista tåg skulle gå om en kvart, så in i en taxi med racerfart! Jag är en så bra storasyster. ;)

 


Kommentarer
Postat av: Natalie G Sundling

:D

2011-01-29 @ 17:56:12
URL: http://www.nataliegsundling.com/
Postat av: Anonym

Världens bästa storasyster:)

Kram Ma

2011-01-29 @ 18:45:56
Postat av: Anna

Fin du var i håret! :)

2011-02-08 @ 15:10:11
URL: http://nophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback