Mat och dans

Efter en jäktig lördag med både gymmet och fotografering med mig själv bakom kameran så var det dags för mig att göra mig snigg och springa över till CALM. Där vaknades det öl och ostågar som smakade papper.





Sen kilade vi över till Helens krog till vårat bokade bord för att äta god mat. Jag var ensam tjej bland totalt 10 män under kvällen. Livsfarligt.

Nykomlingarna.

Därefter sprang vi vidare till Södermalm - ett ställe. Kanske världens bästa ställe dessutom.
Det går liksom inte att ha tråkigt där.


Jag drar igång lilla dansgolvet.




Jag lär ut livsnödvändiga danssteg som sockerbiten.

,
Jag lovar, det var vi som fick alla att börja röra på fläsket!




Kommentarer
Postat av: Nea

ÅÅ en stoffe! ^-^ Honom har jag inte träffat på evigheter! Man kanske borde springa ditt och hällsa på någondag :)

2011-01-25 @ 20:20:46
URL: http://lillskiit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback