Inflyttningsfest hos Yann

Känns ju som att den där jävla blomman är mitt märke nu. Fast och andra sidan är det ju bra att ha någonting som folk kommer ihåg när jag byter frillor som andra byter kalsonger. Dvs inte allt för ofta, men lagom.

 

Nog med töntigheter nu! Det här inlägget handlar om Yanns inflyttningsfest ute i Haninge!
Jag måste säga att grabbarna kirrade bästa inflyttningspresenten i världshistorien. Faktiskt. Snacka om att slå ihop allt det bästa. Vilka minns inte gurkor med gelehallon i? Och vem har inte gett bort en purjo istället för blombukett? Nähä... det var visst en förortsgest. Adde trodde att gurkan med gelehallonen var någon slags sexuell gest som morsor gav bort på kalas. Haha. Varför inte? Godiset Polly fick agera lecakulor till den här vackra plantan.


mr Yann

 




Jag hade ett mål under kvällen, dvs att bli så pruttfull som möjligt. Varför? Därför! Nä, allvarligt talat så bestämde jag mig för att det här var dagen med stort D då jag skulle töja septum. Jag har velat göra det i flera år men jag har varit så förbannat vek för smärta. Eller bara tanken på smärtan! Trot eller ej, nu blev det av! Jag tackar alla som var närvarande. (om jag bara kunde minnas vilka som var i samma rum) Chai, Svartarms-Johan och Adde vet jag var där, för vi hänge mest hela kvällen. Tror jag? :)
Jag tycker själv att det var en patetisk grej, men jag tar hellre en tönt-stämpel och bakfyllan dagen efter än smärtan att töja septum som nykter. Nu är det gjort i alla fall och jag är jättrenöjd! Nu ser det inte så larvigt ut längre. 3,2 mm är jag uppe i nu om någon undrar.



Kvällen fortsatte med att Yann fuskade sig igenom Singstar! Haha. Så himla dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback