Tabata nr 2

Jag är helt slut i kroppen idag efter veckans alla pass. Igår körde Chai och jag Tabata igen. Jag tänkte att det skulle passa bra som veckans sista träning och verkligen få köra slut på mig själv. I samma stund som vi drog igång och cyklade så ångrade jag mig! Jag hade ju träningsvärk i låren redan innan vi drog igång.

Hela passet resulterade i ett poäng sämre än sist! Så irriterande, men förståligt. Cykeln drog verkligen ner hela resultatet. När det kom till rodd så hade jag EN METER sämre än sist! För dåligt! :D Däremot höjde jag mina resultat i knäböj, crunch och rygglyft. Så jag är mycket nöjd ändå.

Nu ska det vilas i två dagar, sen på't igen!

Se så stilig jag är som tecknad!

 

Snart kommer Matilda över och ska hjälpa mig att fota kläder som ska säljas! Det är på tiden att det blir gjort. Under tiden jag väntar så ska jag fortsätta att beta av lite syntetdreads på en beställning som jag har fått in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback