Dagens pass

Jag har säkert nämt hit och dit att jag tränar fem dagar i veckan. En av dagarna dansar jag Bollywood. Men vad gör jag annars då?

Dagens pass blev:
  • 5 km löpband
  • 20 min rodd
  • Äta banan-paus
  • Ryssövning totalt 60 st
  • 90 crunches
  • 60 rygglyft


Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle bli intresserad av att träna! Jag har alltid varit vig som ett kylskåp (jag skojar inte!) och lat som en säck potatis. Bortkastad tid det där med träning, trodde jag. Men icke! Allt handlar bara om att prioritera har jag insett. Jag har ju givetvis fått välja bort saker som dator och en stor del av min hårverksamhet och annat pyssel. Men sånt kan jag ta igen under helgerna!

Snart lär jag ju skaffa en tränings-kategori så som jag håller på. Galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback