Urladdad

Nä det händer ju verkligen inte mycket här inte, men det betyder ju inte att verkliga livet står still för det.  Jag har aldrig i hela mitt liv varit så här utmattad. Hjärnan går på fullvarv och den har för längesedan blivit överhettad. Socker och koffein har fått agera startkablar sen en tid tillbaka. Jag rent ut sagt blöder inombords.  Mardröm.  Som den där drömmen jag skrev om för ett tag sen, så känns det hela. Bara det att jag aldrig vaknar. Jag vet inte ens hur jag skulle orka.

Kommentarer
Postat av: fanny

tack ;)

(har skickat bild btw)

2010-10-24 @ 18:57:50
URL: http://fannys.nu
Postat av: Lillasyster Memme

Jag finns alltid att prata med.

Jag må vara ung, men alla har brister

gammal som liten.

2010-10-25 @ 01:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback