Girls night out 2!

När jag vaknade upp igår morse så var jag redigt sliten. Men som jag bestämt sen tidigare så skulle dagen ägnas åt skolarbete. Sagt och gjort! Jag bytte miljö där den inte finns tillgång till internet och annat som kan ta koncntrationen ifrån mig. Gick hur bra som helst!

Sen gick jag hem och värmde upp fryst thaikäk från nya thaistället som vi käkade på för ett tag sen. Det var så sjukt mycket mat att jag fick frysa in hälften. Det var Ingen höjdare! UÄCK! Riset blev som gröt.
Därefter gick jag och la mig och sov då jag var så fruktansvärt trött.

Sen upp och göra sig fin. Lättare sagt än gjort. Jag har vänt uppochner på hela garderoben! Nog för att jag har mycket kläder och många fina, men min mage väller över i allt. Fanny hade tydligen också problem att välja kläder. haha. Så jäkla tjejigt!





 Jävlar vad jag lyckades med handskarna! Det är de nya som jag visade på bild tidigare, kombinerat med ett rosettarmband med svarta nitar och svart kedja. SNYGGT!


Well... följande bilder ses på egen risk.





Den här bilden bekriver ganska bra hur rädda vi var båda två för ploppet! Haha

 



Tiden for iväg fort fort och vi som skulle in och göra stan, men vart?!
Vi hamnade till slut HELT felplacerade på (läser på stämpeln på handen) .. Chaplins. Haha!
Ett hak där killar på fullaste allvar tror att man går igång på "du är så sexig så jag blir kåt".











Fyfan vad kul det var trots att vi var där vi var! Vi dansade och dansade... motsvarande. Vilket jävla ställe. Fullt med småkids som dansade poledance. Men när vi hade betalat 120 spänn i inträde så var det bara att köra på och ha kul. Jag tror att vi hade roligast på stället!
Och vi som pratade att det skulle vara spännande att se en utekväll på film. Jag tar tillbaka det. Jag vill nog inte se! Det är tillochmed som så att jag funderar på att inte sno några bilder från fannys blogg från kvällen. haha. Så den som har hennes bloggadress kan helt enkelt få sig ett gott skratt!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Omg de fulaste bilderna på

mig ever!!!!!

Jag bjussar på den med turktjocknäsan! Herregud !

Och OM jag skulle velat ha detta på film. JP Wenger crazy! Vi var fan störtskönast på stället haha

2010-05-09 @ 14:16:39
URL: http://tayler.blogg.se/
Postat av: Louise

Du är nästan skrämmande snygg. Och så är det kvällar som känns lite random som är de allra bästa :D

2010-05-09 @ 19:22:08
URL: http://colourspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback