Skolarbete

Jag tror jag tror jag såg mig på tv nyss. örp...

Har pysslat med mitt skolarbete ikväll. Kan väl inte påstå att jag har varit aktiv till hundra procent, men jag har fått mycket gjort. Är så himla sur att jag inte har Indesign utan sitter med mitt sketna Word som beter sig som så att bilderna tappar skärpa när jag laddar upp dem. Vill göra någon roligare design än vad det bli nu i word. Jag vet ju att jag är grym! Jävla skit! Fast... än är det ju inte försent. Eller? Gaaah! Gurgel, gurgel, gurgel!



Nu har jag i alla fall skissat klart hur jag vill ha min utställning. Osmidigt att jag inte besitter kunskap om mått på yta för det tycker min lärare fotfarande inte är så vesäntligt.

Nu är det godnatt som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback