Inte en så vanlig måndag

Nej minsann. Har varit på spa idag. Mycket trevligt! Jag har ätit som aldrig förr och druckit grisiga mängder kaffe, så jag mår med andra ord så där just nu. Rejäl huvudvärk men mäkta avslappnad!

Nu tänkte jag ha en egen kväll och fixa mina ack så trasiga naglar, dricka bubbelvatten och så har jag tillochmed köpt en tjejtidning för första gången i mitt vuxna liv! Jag vet ju inte ens vad man ska läsa som tjej i min ålder, så jag gissade hej vilt, sen får vi se vad jag tycker om att vara tjej. ;)
Jag är så sjukt trött i skallen, så jag behöver verkligen en lugn kväll bara för mig själv.

Nu får vi se vad för kreativt jag ska utsätta naglarna för :)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tcktacktack :)



å vill också va tjejig o fixa mina naglar! Men ja har aldrig tid!

Var går vi på lördag?:)

2010-05-03 @ 22:46:58
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback