Utekväll!

Jag är väl nästan aldrig ute men i lördags hände det. Det är ju för kallt för att orka ta sig till krogar och stå i larviga köer och bråka med fulla tjejer.

Kvällens håruppsättning blev ett misslyckat lyckande (?) Lite i sista sekund lyckades jag styra upp kaoset av lockar som från början såg förjävligt ut med min utväxt.


Efter att ha gått igenom alla kvällens bilder så tror jag att jag börjar med att sno två bilder av Fanny som hade bra mycket mer smickrande bilder än vad jag hade på min kamera. Haha. Jag har aldrig lyckats klaffa in så mycket dubbelhaka på bild ever! Någon måtta får det vara även om jag har en bra självdistans!

Kvällen böjade i alla fall med att jag och Chai gick i förväg till BO's för att käka middag.
Köttbullar och potatismos stod på menyn för min del, i vanlig ordning.

 

Det här kan ha varit den roligaste kvällen sen Cillan och Timmys bröllop kanske?
Jag fick den där känslan av att vara 19 år igen. Bästa året i mitt liv! Jag fick tillochmed uppleva det där med att bli bjuden på en drink av en främmande man, denna gång en gubbe. haha! Eller ja, en shot, men i alla fall.
"För att du är så söt!" Sånt händer mig aldrig i mitt liv, därför måste det få en plats i bloggen! Sorgligt!













 

Sen när det var dags att stänga BO's så gick vi vidare till någon annan plats på medis där Chai inte var välkommen som dörrvakten uttryckte sig. Sen att de gick förlust på en jävla massa törstiga människor var väl deras problem. Jävla idioter.

Vi hamnade på 54:an där vi blev infixade snabbt och smidigt.
Fanny, jag, Danne och Tommie skakade arslen på dansgolvet! Sjukt roligt! Mer sånt och framför allt var det bra att ha salemkillarna med på dansgolvet då de plöjde undan idioter.






Kommentarer
Postat av: Fanny

haha då var vi 19 båda två!

Vi styr en utgång igen, fast bara du och jag :)

Jag har fortfarande inte fått veta hur det ser ut till helgen, men jag messar så fort jag vet!

2010-03-30 @ 17:56:59
URL: http://tayler.blogg.se/
Postat av: kaka

Va fin du är =)

2010-03-31 @ 16:36:58
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback