Avatar

I söndags var vi iväg och såg Avatar igen! Jag kan inte låta bli att tycka att den är grymt bra.
Så det skulle inte förvåna mig om jag och chai släpar oss iväg och ser den en tredje gång under påskledigheten.
Jag älskar att jag har träffat en likasinnad idiot. :) puss!



När jag kom hem idag från gymmet så hoppades jag starkt på att hitta papper om deklarationen som alla andra verkar ha fått. Sitter säkert med på tok för höga förväntningar. Hur som helst så hittade jag istället ett annat brev aviserat till mig. En tjock bunt papper från skolan. Jag fick ju hoppa in och jobba i tisdags när jag egentligen skulle ha varit i skolan och nu får jag ta igen allt jag missade den dagen i skoln på min fritid. Så jäkla irriterande!

Beställde andra omgången med hår igår! Det krånglade givetvis den gången också, men efter mycket om och men gick betalningen igenom. Jag längtar!
Sen längtar jag efter att det ska bli varmt så jag och Chai kan göra vårat årliga besök till Skansen. :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Deklarationspapper!? Bah, jag är asanervös. Jag har fått för mig att de dragit på tok för lite skatt på min lön och att jag kommer få typ 10.000 i kvarskatt. Maah! :S

2010-03-25 @ 08:33:20
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hahah aa kanske de ;)

do it! Sjukt kul å se!

2010-03-25 @ 20:35:04
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback