Skolavslutning

För er som inte visste det så har jag pluggat parallellt med mitt jobb det senaste året och nu är jag klar!!
WOHO!
Titta så stilig jag var i håret med min nya blomma. Något jag inte förstår är hur en normalhårig människa ska kunna bära en sån monsterblomma. Köpte den nämligen i en vanlig hederlig klädesbutik.


Vi fick betygen i skolan (givetvis kammade jag hem högsta möjliga ;) )
Sen gick vi hem till en klasskamrat för en avslutnings-hejdå-byebye-någonting-fest. Riktigt fint hade hon styrt upp allt med god mat, tävlingar och grejer. Jag vägrade dock att lämna min plats i hamocken så jag ställde inte upp i en tipspromenad med frågor om reklamer och slogans. Dvs det jag är bäst på! Som jag har sagt tidigare så älskar jag reklam.

Men det var fler än jag som ville ha sköna sittplatser, så det blev öråd med utröstning.





Jag gick hem innan nio (till mitt andra hem... dvs biskoppen).
Det var inga större sorgetårar från min sida över att skolan är slut faktiskt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback