Nationaldagen

Söndagen blev en lång och härlig dag ute i solen! Vi började uppe vid slottet i vanlig ordning, men denna gång var Fanny och Stoffy med oss.





Sen passade Stoffy och Chai på att gofta sig innan vi satte oss ner på en uteservering för att dricka öl.





Ölen fick agera lugnande inför en RIB-tur som jag och två kollegor senare skulle åka. Jag var sjukt nervös! Men jävlar vad roligt det var! Fort gick det!!

Jag vill inte hänga ut övriga folket på båten här i bloggen, men ni kan nog gissa vem av prickarna jag är. haha!



Sen vidare till Fridays för att käka middag och dricka drinkar!





Vi fick världens mest kassa servitris! Hon gjorde alla fel som bara gick! Dels så beställde jag en burgare för 150 spänn som var speciell på så vis att det var lökringar på. Fick jag några lökringar? Nej! Inte heller hade hon tänkt förvarna om att de var helt slut utan det skulle jag få upptäcka själv när burgaren serverades. De sista lökringarna gick åt till en sideorder vi gjorde med lökringar. Lökringarna som var färre än vad hon sa att det skulle vara. Flera missar gjordes! Som grädde på moset så förväntade hon sig att vi skulle betala för hela kalaset! Haha. Det är så jävla skrattretande så det finns inte. Vi skulle alltså betala extra för sideorders som egentligen skulle ha följt med våra huvudrätter utan extra kostnad.

Flertalet bilder har jag stulit från Fanny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback