Semestern förbi

Det är ju helt otroligt att jag fortfarande lever idag. Stiga upp tidigt för att gå och jobba efter en lång semester kändes inte helt okej faktiskt. Men vi hade världens bästa kvällsavslut igår med massor av film, pizza, godis och läsk. Nom nom nom! Ett under att jag inte är en vandrande fettsvulst efter min flottarsemester. :)

Ikväll kommer Paul och hans kompanjon över för att fixa hyllor och grejer. Chai och jag tänker bjuda på middag som tack till hjälpen. Jag själv hade värsta cravings för pannacotta så ni kan ju gissa vad jag tänker bjuda på till efterrätt. Lite som en tröst till mig själv också för att semestern är slut. Inte varje torsdag man äter en så god efterrätt. :D Dessutom var färska bär billigare än de frysta i butiken jag handlade i, vilket är ännu bättre!

Dagens bajs går till busschauffören på 4:an som var pissförbannad på mig för att... ja, för att? Jag sprang till bussen och han valde att stanna upp och öppna dörren igen för min skull (hans val, inte mitt) och blev tokförbannad på mig. Bittrare karlar än 4ans busschaffisar på eftermiddagarna får man leta efter. Åter igen, jag skulle kunna skriva en hel blogg om alla märkliga utskällningar jag helt obefogat råkar ut för. Men min favorit är nästan när jag blev slagen av en pensionär med rullator inne på 7-eleven mitt på ljusa dan. Men jag tror att det var för att jag gick med en mörk man, dvs Chai. haha, det är ju nästan vackert!

Se så snäll och oskuldsfull jag är. Haha!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja va kul. Jag är på den 16:de!

Har du några idéer på vad vi ska göra?

2010-01-07 @ 19:32:18
URL: http://tayler.blogg.se/
Postat av: M I M I

är det du på bilden?? :o

2010-01-08 @ 18:15:18
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Louise

Den där bilden har en fantastisk stämning!

2010-01-10 @ 18:29:11
URL: http://colourspot.blogg.se/
Postat av: Sessa

Favorit på dig!

Du är ju så löjligt snygg JP!

2010-01-12 @ 00:59:04
URL: http://neverfall-s.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback