Långfredag

Jag väntade halva dagen på att min karl skulle stiga upp ur sängen och vända sig om eller nåt i vår ENORMA lägenhet så att jag skulle hinna "gömma" det kolossala påskägget i sängen ;)
Det gick inte att missa. Egentligen är väl inte långfredagen avsedd för påskägg, men jag kan ju inte hålla mig från att ge bort presenter!



På eftermiddagen tog vi oss över till Huddinge för att äta påskmiddag. Det var riktigt fint väder ute! Bäst av allt med påskledighet är att det är helt okej att ta en öl kvart över tre en fredag!



Vi fick lite presenter från familjens resa :)
Parfym till mig och en MozartPez (limited edition i lyxig förpackning ;)) till chai.

 

... och så en stulen bild från syster Matilda.



God mat!



Vi fick skjuts hem vid 22-snåret av... (trummor!)
TELLETOBBIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback