Hejdå godis

Okej, nu kör vi på riktigt den här gången! Hur många är vi inte som säger så och failar varje gång?
Påsken har varit och jag har redan uppnått årsförbrukningen av godis skulle jag tro. Ångesten är så genomskinligt påtaglig bland människor på gymmet då fler än någonsin har varit där denna vecka. Jag själv tog en hel veckas paus från träning. Dvs 5 pass åt skogen. Men det är inget jag ångrar då jag har haft världens bästa ledighet med chai. Nu är jag ju igång igen i alla fall.

Så planen är den att lägga av med allt onödigt nu (på riktigt) Nån dag under helgen har man dock rätt att unna sig något om det så är alkohol eller snacks. Att ta bort allt och tro att det ska hålla är ju lönlöst, det är ju bara så man faller tillbaka igen. Nä, tji fick jag som alltid har haft en snygg mage utan att behöva anstränga mig något särskilt! Nu får jag ju skit för det. Det är ju bra mycket mysigare att ligga i sängen och vräka i sig chips och godis med chai. :D Men inte blir man snygg av det. Äh, nu ska jag köra på fram till hela juni ut, fixa nya frillan och bli en ny människa och eventuellt frysa gymkortet i juli och ha semester på riktigt. Det ni. :)


Kommentarer
Postat av: sessa

gud vad det där kortet är snyggt man bara dregglar. Mer sånna! =)

2010-04-08 @ 09:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback