Pyssel

Äh, jag blir så less på att jag inte ens kan ladda upp bilder snyggt i min dagbok. Att det ska vara så svårt att få bilderna att ligga bredvid varandra snyggt och prydligt!

 Jag kan ju inte bara lägga upp fula bilder på andra. :D haha!



 

Well, det här har jag pysslat med idag! Nu sitter en ny och fräsch prislista uppe på CALM. :)

Vid stängning drog jag, SonChai, PrinSessan och Pudel-Magnus till Helens krog för att äta middag.

   

Grymt god mat och märkliga diskussioner, så där som det ska vara. Vad annat kan jag säga än Riktigt trevligt!

Jag måste börja träna igen, börjar ju likna en vandrande valross! Sambofettet har gjort sitt nu. Och tro mig, inte blir det lättare att jag och chai fyller år så tätt inpå varandra... det har ju blivit snuskiga mängder tårta!
Ja, jag tänker fortsätta gnälla lite till.. och framför allt äta mer från den nya tårtan imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sessa

jises hahaha jag gör mig ju inte bra på spontan bilder iaf.

vad gäller sambofläsket vi säger såhär, jag höjer insatsen och lägger till statoil fläsket. Jag har så hamnar du i lä. Jäkla choklad... ;)

2009-08-02 @ 15:40:54
URL: http://neverfall-s.blogspot.com/
Postat av: JP01

Ja jag passade på att glutta lite genom fönstret när jag släntrade förbi* Calm igår, såg mycket bra och tydligt ut med skyltarna :)



Lekte turist i Sthlm vettu

2009-08-02 @ 19:09:57
Postat av: Hannah

Jag gillar den lilla snoppen på prislistan i den ena bilden, och som inte är med på den mer inzoomade varianten.. :P

2009-08-03 @ 09:59:31
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback