Tradera

Idag sitter jag hemma och känner mig allmänt risig, hah. Har rivit ut halva garderoben som nu befinner sig på golvet.
Jag kikade lite närmare på det där med att sälja på tradera och nya saker gör mig givetvis alltid lika nervös. Men nu har jag kammat in vuxenpoäng och kastat ut en del annonser!



http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=708769&listtype=1

Haha, nu gäller det bara att folk lägger bud också! Har faktiskt redan fått ett på 20 kr.. woho! Jag är rik!
Nä, men största anledningen är att få ut all skit ur lägenheten. Har verkligen inte plats för allt längre.

Igår kirrade jag dreads på Robin och det vart riktigt jävla nice! Har sällan sett någon som klär så bra i syntetdreads!
Sen på eftermiddagen köpte jag sushi som jag tog med mig till studion och åt med chai. Därefter bio - IA IA JONES!
Riktigt riktigt bra, bortsett från en ganska stor detalj, men man får väl se lite mellan fingrarna. ;) Det var förövrigt feting många blockmongos som lekte/pratade i telefon under filmens gång och sådana vill jag helst skjuta av!

Om det slutar snurra i mitt huvud och jag lyckas städa undan alla kläder, så ska jag baka mig lite kakor idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback