Pass

Nu kan jag andas ut lite igen. Har nu tagit tag i diverse viktiga telefonsamtal och kommit fram till hur saker och ting ska vara och göras. Nu vill jag inte avslöja för mycket då kanske fel person läser. Tror förövrigt att detta var det längsta telefonsamtal jag och pecka någonsin har haft.
Ringde även vårdcentralen och de tyckte att jag ska dyka förbi imorgon förmiddag.. men jag har inte råd med ett "nä, det får läka av sig själv" Nu har jag haft ont i halsen i tre veckor, till och från iofs. Halsmandlarna ser fortfarande cepe ut. Jag får se, men det vore schysst att må bra någon gång.

Det var en jävla tur att jag kollade upp allt kring pass, så idag ska jag iväg och kirra ett nytt! Det måste tydligen vara giltigt sex månader efter hemresan i Palestina. Så nu är det väl hög tid att jag går och gör mig snygg. Äntligen får jag slippa min fula bild på passet!
Sen måste jag få tag på jonatan och kristoffer, hur lätt är det på en skala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback