Nyklippt

Nu är håret klippt! Så fort hon tog i mitt hår med sina magiska fingrar så blev mitt hår som silke. Helt otroligt vad mjukt och välvårdat det ser ut nu. Åkte långt bort i fjärran för att gå till min frisör som jag har gått till i fem år nu. Jag trodde seriöst inte att hon kom ihåg mig mellan varje besök i och med att det blir ett par gånger per år, och nu var det ett år sen sist. Men hon mindes att jag var rödhårig, att jag pulade med hår osv. otroligt, eller så är jag en av de yngsta personerna som faktiskt kommer dit.
Jag hade räknat med att det skulle tappa längd, vilket är tråkigt, men det behövdes verkligen. Känns som att det aldrig kommer att bli långt. Nu har mitt hår precis samma längd som för ett år sedan. :P

Chai skulle gadda sig idag, men det blev inte av för att Max strular. Vilket jag (egoistiskt) tycker är skönt. För då får jag ha chai hemma hos mig ikväll. Nu ska jag hitta mitt recept och sen ska jag iväg till apoteket för att hämta ut min spruta. Sen hyra film med chai.

Just ja. Piercade tungan i onsdags. Jag var så rädd att annika fick hålla mig i handen. Ont gjorde det också för er som undrar! Så nu är jag en äkta nyldyna! 10 piercingar (enbart ett i varje öra). Jag vet att jag alltid har varit emot att göra en tungpiercing (på mig själv) Men det kändes som att det saknades för att allt skulle bli komplett. Kul att göra lite småspontana saker också och inte gå och tänka på saker och ting i flera år innan man gör något åt det hela.

Nä, nu borde jag logga ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback